Tabor za nadarjene učence
“Dobro je nabrusiti svoje možgane in jih uriti ob možganih drugih.” (M. de Montaigne)
V aktivnem sodelovanju na taborih nadarjenih učencev naše šole iščemo nove ideje, ki se jih trudimo razvijati in udejanjiti. Učimo se prisluhniti drug drugemu, spoštovati drugačne zamisli in hkrati pošteno, korektno izražati svoje mnenje.
Učimo se zaupati sebi in drugim, razvijamo sodelovalni odnos in pripadnost. Ozavestiti skušamo svoja šibka in razvijati močna področja ter se preizkusiti v najrazličnejših novih dejavnostih in znanjih.
Po metodi doživljajske pedagogike in izkušenjskega učenja razvijamo in nadgrajujemo svoje talente, spoznavamo različne dele Slovenije, njihove družbeno geografske posebnosti, učimo se orientirati v mestu in naravi. Zastavljamo si probleme, ki so vezani na lokacijo v kateri bivamo, skušamo poiskati rešitve in predlagati konkretne ideje, ki so vezane na turistično, okoljevarstveno, zgodovinsko, kulturno umetniško in arhitekturno ozadje. Svoja osvojena znanja interdisciplinarno povezujemo med seboj. Pri tem upoštevamo ključne kompetence sodobne šole, kot so sporazumevanje v maternem jeziku, sporazumevanje v tujih jezikih, matematične, naravoslovne kompetence, digitalno pismenost, učenje učenja, socialne in državljanske kompetence, samoiniciativnost, podjetnost in kulturno zavest.
Tabore zaključimo z vrednotenjem in samorefleksijo svojega dela ter se učimo načrtovanja lastnega dela za v prihodnje.
Ključni namen tabora je prizadevati si in biti ustvarjalen in pripravljen pogledati čez lastno obzorje.
“Ena izmed najmočnejših značilnosti genija je sposobnost, da sam prižge svoj ogenj.” (J. W. Foster)