Tabor mladih raziskovalcev – Dom Škorpijon (7. januar 2017)
Dober dan, dragi starši in prijatelji.
Na raziskovalnem taboru smo že drugi dan, pa žal tudi zadnji. Letos smo se prvič odpravili na ustvarjanje raziskovalnih nalog v okviru programa »Mladi za napredek Maribora« izven šole. Že zdaj vemo, da bomo to prakso v naslednjih letih ponovili oz. se odpravili še kam drugam, morda tudi za kakšen dan več.
Zjutraj, ko smo sramežljivo pogledali skozi okno, je že sijalo sonce. Termometer je kazal -13 stopinj celzija, vendar v domu Škorpijon mraza niti slučajno nismo čutili. Zelo lepo in gostoljubno skrbijo za nas, tudi glede hrane in nastanitve.
Po zajtrku smo ponovno zagnano lotili dopolnjevanja, nadgrajevanja in oblikovanja raziskovalnih nalog na različnih področjih. Prav nič nas ni motilo, da je bila noč za večino nekoliko krajša kot če bi bili doma. Res je raziskovalno delo zanimivo in hkrati naporno, pa vendar zabavno, kot so povedali naši mladi raziskovalci v včerajšnjih intervjujih. Vlada sproščeno ustvarjalno vzdušje. Pravi užitek je gledati vse mlade nadobudneže, željne novega znanja in že prav vešče metodologije pedagoškega raziskovanja.
S ponosom in veseljem vam sporočam, da sem zelo ponosna na vse tiste naše učenke in učence, ki jih je prevzel raziskovalni duh in so pogumno zajadrali v raziskovalne vode. Ne le, da se imajo ob tem lepo, prepričana sem, da pridobivajo pomembna znanja in veščine za nadaljnje šolanje.
Danes je poseben dan. V naši bližini se odvija tradicionalno tekmovanje za Zlato lisico. Tudi mi bomo v odmoru spremljali dogajanje in navijali za naša smučarska dekleta.
Želim vam lepo soboto in kmalu nasvidenje.
Sončen pozdrav.
Sonja Filipič, ravnateljica
GALERIJA SLIK (7. januar 2017)
Spoštovani starši in prijatelji.
Z veseljem vam sporočamo, da smo varno prispeli na Duh na Ostrem vrhu. Pričakovali smo več snega kot ga je v dolini, pa nas je presenetil le mraz, ki je zagotovo silnejši od tistega pri vas. Tako nas prav nič ne vleče na prosto in učilnice Doma Škorpijon so povsem zasedene z našim raziskovalnim duhom. Takoj po prihodu smo se namestili po sobah, kaj hitro smo se prelevili v prave raziskovalce. Mize so zasedli kupi anketnih vprašalnikov, testov in drugih raziskovalnih instrumentov, ki so se jim je pridružile literatura v domačem in tujem jeziku, različni zapisi, računalniki.
Veseli smo, da imamo učiteljice mentorice in učitelja mentorja povsem zase, saj ob njihovi podpori in usmeritvah dobivajo naše raziskovalne naloge počasi in zanesljivo pravo podobo.
Toliko za začetek. S svežimi novicami se vam ponovno javimo v večernih urah.
Lepo pozdravljeni do takrat.
Ravnateljica Sonja Filipič
IZJAVE UČENCEV (6. januar 2017)
Skupaj z Laro sva se odločili za raziskovalno nalogo o barvni slepoti, ker naju obe to področje zanima. Čas na taboru porabiva za dopolnjevanje raziskovalne naloge, v preostalem času se sladkava z dobrotami, ki sva jih prinesli s seboj.
Pozdravljam družino in prijatelje. TEJA, 7. B
S prijateljico Tejo sva se letos prvič odločili za izdelavo raziskovalne naloge. Raziskati želiva barvno slepoto pri učencih naše šole. Na taboru veliko delava, vmes si vzameva tudi čas za počitek.
Pozdravljam vse domače. LARA, 7. A
Na raziskovanem taboru sem prvič, prvič sem tudi pristopil k raziskovanju v obliki izdelave raziskovalne naloge. Odločil sem se za področje nemščine. V pravljicah bratov Grimm proučujem enostavni preteklik. Raziskovanje me navdušuje, menim, da mi bo koristilo tudi pri nadaljnjem šolanju. Dodajam še, da sem se za raziskovalno nalogo s tega področja odločil tudi zaradi učiteljice Stanke Emeršič, ki me poučuje nemščino kot prvi tuji jezik in ki resnemu raziskovanju doda zabaven in sproščen prispevek. Navdušuje me tudi druga mentorica učiteljica Mojca Marovt.
Pozdravljam vse domače in vam sporočam, da se imam zelo lepo. ALJAŽ, 9. B
Skupaj z Aljažem pripravljava raziskovalno nalogo na področju nemščine. Vem, da mi bo ta raziskovalna naloga ostala v lepem spominu in da se bom naučila raziskovati tako, da mi bo v srednji šoli lažje.
Pošiljam pozdrave mojih prijateljem in družini. NINA, 9. B
Letos že drugo leto pripravljam raziskovalno nalogo. Lani sem bila zelo uspešna, kar me dodatno navdušilo, da sem pristopila tudi letos. Delava skupaj s sošolko in prijateljico Živo in sicer na področju matematike. Ugotavljava rojstnodnevni paradoks ali kdo na naši šoli ima rojstni dan na isti dan. Na taboru mi je zelo všeč, saj imava z Živo veliko časa, ki ga s pridom raziskovalno izkoristiva. Vmes si privoščiva tudi proste minutke.
Pozdravljam družino in prijatelje. SARA, 8. A
Imam se super. Delam raziskovalno nalogo s področja angleščine. Skupaj s prijateljem Lukom raziskujeva, ali učenci zaznajo slovnične napake v besedilih pesmi angleških izvajalcev. Luke danes ni na taboru, ker je zbolel. Tako sem ves čas z učiteljicama mentoricama (obe sta učiteljici Mateji) sam.
Doma vas vse lepo pozdravljam, posebej še mojega raziskovalnega prijatelja Luko, ki mu želim, da se hitro in čim prej pozdravi. JURE, 7. A
Imam se super. Delam raziskovalno nalogo iz geografije skupaj z Manco. Raziskujeva, kako se je pokrajina Studenc spreminjala skozi čas v primerjavi z letom 1825. Ugotavljam, da je raziskovati težko, a hkrati zanimivo. Drugo leto se bom najbrž spet odločila.
Pošiljam pozdravčke mojim doma. LIJA, 8. A
Tukaj je fajn, se družimo in veliko delamo. Skupaj z Emilijo izdelujeva inovacijski predlog na temo drugačnih govorilnih ur v tretjem vzgojno izobraževalnem obdobju. Najin inovacijski predlog je, da bi bila osrednja tema razrednih ur pozitivna disciplina.
Pozdravljam vse doma. NUŠA, 9. A
K izdelavi raziskovalne naloge sem pristopil prvič. Skupaj z Aljošo raziskujeva sinestezijo. Do sedaj sva obdelala 763 posebnih namenskih testov, pa ne le enkrat, pač pa dvakrat. Kljub obsežnosti dela uživam bolj kot sem pričakoval. Z Aljošo se enkratno razumeva in komaj čakava končne rezultate.
Tukaj se imam kljub obilici dela lepo, tudi zabavno je. Zagotovo se bom za raziskovanje odločil tudi prihodnje šolsko leto.
Pozdravljam mamo in očeta. GAJ, 8. A
Ob prihodu na tabor nisem pričakoval, da bo toliko dela. Tudi število anket me je presenetilo, pa vendar je ob obdelavi čas hitro minil. Z Gajem sva se ob delu celo zabavala.
Na taboru se počutim dobro, mraz, ki zavija okoli vogalov, me prav nič ne moti. Imamo zelo toplo, le internet nam nagaja.
Pozdrave pošiljam vsem domačim. ALJOŠA, 8. B
Sem Eva in sem prvič pristopila k izdelavi raziskovalne naloge. Navdušile so me lanske raziskovalne naloge na naši šoli, ki so se mi zelo vtisnile v spomin. Moja raziskovalna naloga ima naslov ABAK, delam jo skupaj s sošolko Izabelo. V njej želiva raziskati, koliko se ABAK uporablja v šolstvu.
Na taboru mi je zelo všeč, saj je drugače kot pouk. Je sproščeno, zabavno in priložnost druženja.
Pozdravljam vse domače. EVA, 9. A
Tudi jaz sem letos prvič raziskovalka. Všeč mi je, da smo prišli na tabor, saj na ta način v miru dopolnjujemo svoje raziskovalne naloge in se ob tem še družimo in zabavamo.
Vsem doma pošiljam pozdravčke. IZABELA, 9. A
Midve s Saro sva se odločili, da bova za raziskovalno nalogo ukvarjali z rojstnodnevnim paradoksom. Pregledali sva rojstne datume vseh zaposlenih na šoli in vseh učencev. Pri tem raziskujeva verjetnost, da se pri določenem številu oseb najdejo osebe, ki imajo na isti dan rojstni dan. Spoznavava vejo matematike, to je verjetnostni račun.
Počutim se v redu, je zabavno. V naši sobi je namreč vedno polno dogodivščin. S Saro vabiva še koga, da se nama iz doline pridruži, hahaha.
Pozdravčke pošiljam vsem , ki me poznajo, predvsem domačim. ŽIVA, 8. A
Na taboru se imam lepo, je zelo zanimivo. V raziskovalni nalogi skupaj z Lijo raziskujem spreminjanje površine Studenc med leti 1825 in danes. Tema je zahtevna in hkrati zanimiva. Najina mentorja sta učiteljica Andreja Mirt in učitelj Klemen Kerstein.
Pozdrave pošiljam atiju Matjažu. MANCA, 9. A
Raziskovalno nalogo delam prvič, skupaj s sosošolsko Saro. Delava jo na področju zdravstva in sicer na temo akne- problem najstnikov. Delo je zahtevno in obsežno, vendar pri tem uživam. Menim, da mi bo izkušnja koristila, saj se bom vpisal v Srednjo zdravstveno šolo.
Na taboru se počutim dobro, mraz v okolici doma me ne moti.
Pošiljam pozdrave moji družini. DARIO, 9. A
Tudi jaz delam raziskovalno nalogo prvič. Delava jo skupaj z Dariem, saj je prijazen in zanesljiv fant. Skozi raziskovalno delo se bom veliko naučila, kar mi bo zagotovo koristilo v srednji šoli.
Na taboru se počutim dobro, malo me pesti prehlad in boleče grlo. Upam, da bo že jutri bolje.
Pozdravljam mojo družino. SARA, 9. B
Skupaj z Nušo izdelujeva inovacijski predlog na temo pozitivne discipline, ki naj bi bila vsebina razrednih ur v tretjem triletju osnovne šole. Raziskovalno delo je zabavno, tudi zahtevno in naporno.
Takšen način dela mi je všeč, saj pridobim veliko novega znanja.
Iz mrzlega Duha na Ostrem vrhu pošiljam pozdrave moji družini in prijateljem. EMILIJA, 9. B
GALERIJA SLIK (6. januar 2017)