Naravoslovni tabor
Naravoslovni tabor je zasnovan kot nadgradnja dela z učenci. Skozi leto učenci sodelujejo pri interesni dejavnosti, se udeležujejo različnih delavnic in strokovnih ekskurzij.
Tukaj lahko vidimo zelo pomemben vidik oblikovanja učenčeve osebnosti. Izboljša se samozavest in samostojnost otroka. Učenci na taboru tudi čutijo večjo odgovornost, ki jo imajo do sebe in svojih stvari.
Tako si pridobijo zavedanje, da nič ni samoumevnega. Učenci dobijo tudi izjemne socialne veščine, kajti dejansko so vpeti v odnos s prijatelji in učiteljev več dni zaporedoma. Tukaj se urijo v normah v vedenju, odnosu do sočloveka. Učenec se začne zavedati, da ni samo vanj usmerjena pozornost ves čas (kot je v družinah), ampak na vsakega učenca. Tako se učijo strpnosti, razumevanja, prilagajanja, skratka urijo se v dojemanju pravil družbenega življenja.
Cilji:
- Razvijanje spretnosti in sposobnosti reševanja problemov na logičen in znanstven način.
- Razvijanje kritičnega mišljenja in vrednotenja pojavov v naravi .
- Sposobnost raziskovanja snovi in njihovih lastnosti preko različnih dejavnosti (eksperimentalno delo, raziskovanje, opazovanje).
- Razvijanje spretnosti in sposobnosti iskanja različnih virov informacij.
- Sposobnost vrednotenja, primerjanja in analiziranja pojavov v domačem, bližnjem okolju s tujim okoljem.
- Razvijanje pozitivnega odnosa do narave, do slehernega živega bitja in do sebe.